Het Bossy Werkboek

Nieuwe tool om ondernemers te helpen reflecteren

Ondernemers nemen te weinig tijd om te reflecteren over hun work, life en balance. Te vaak wordt er enkel gedacht aan wat er nog allemaal moet gebeuren, maar te weinig gefocust op wat er al is. Net daarom lanceert Dorien Camps, bezieler achter Bossy magazine, vandaag een nieuwe tool voor ondernemers: Het Bossy Werkboek. Een handige tool om ondernemers wegwijs te maken in het stilstaan bij alle verwezenlijkingen en hen op een praktische manier te laten reflecteren over zichzelf en hun bedrijf dankzij verschillende oefeningen en onderwerpen.

Dorien vertelt enthousiast: “Stilstaan en toch vooruitgaan? Het kan. In dit allereerste Bossy Werkboek nodig ik iedere ondernemer uit om te reflecteren. Om niet alleen durven in te zoomen op jezelf en je onderneming, maar ook op je mindset, focus en ambities.”

Het Bossy Werkboek bestaat uit 128 pagina’s boordevol tips van experts en 20 laagdrempelige oefeningen. Dorien vertelt gepassioneerd verder: “Track je tijd en uitgaven, formuleer je message house of creëer een (leer)plan op maat. Net zoals bij alles in dit leven, sta je er ook nu niet alleen voor. Reflecteer samen met onze experten over je leven op en naast de werkvloer. Je zal zien, eens je vertrokken bent, ben je niet meer te stoppen.”

Het Bossy Werkboek is te koop via wearebossy.be/shop tegen de prijs van 19,95 euro.

Persberichten in je mailbox