Call Me Bob verandert naam in Nykter:

Nieuwe naam, zelfde kwaliteit en positieve instelling

De populaire Belgische webshop Call Me Bob kondigt een nieuwe naam aan - Nykter. “Nykter betekent nuchter in het Zweeds” zo vertelt Alexander De Beck, de drijvende kracht achter de online shop, “een naam die perfect aansluit bij ons aanbod van non-alcoholische dranken.”

De naamsverandering komt voort uit een positieve visie op de toekomst en de wens een waar begrip te worden in België.“Bij Call Me Bob hebben we altijd gestreefd om onze klanten een uitgebreid gamma kwalitatieve producten aan te kunnen bieden die passen bij onze visie over een non-alcoholische levensstijl. Nykter.” gaat Alexander verder, “Onze nieuwe naam is niet alleen bedacht om onze positieve instelling te onderstrepen maar ook om het internationale karakter van ons aanbod te benadrukken.”

Aan het assortiment verandert er niks. De hoge kwaliteit en het aanbod van uitstekende producten en dranken blijven hetzelfde. De klanten kunnen nog steeds rekenen op een breed assortiment van alcoholvrije dranken en unieke producten uit ons eigen land maar ook Zuid-Europa en Scandinavië.

Persberichten in je mailbox